reklama

A je tu Referendum

Prečo som nepodpísal petíciu za referendum, ale zúčastním sa ho.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Prečo som nepodpísal petíciu za referendum?

V čase, keď sa zbierali podpisy pod referendum som sa niekoľkokrát stretol s možnosťou ju podpísať. Vždy som sa zastavil a dlhšie premýšľal, ale nakoniec som petíciu nepodpísal. Prezentované dôvody na jeho vyhlásenie neboli pre mňa postačujúce. Počul a čítal som veľa o hrôzach gender ideológie či strachu z nárastu tzv. LGBT aktivít či obáv zo snáh posilnenia ich práv. A to mal byť dôvod?

Nepatrím k zástancom ani Gender ani LGBT určite je tam veľa dôvodov na zamyslenie nad tým, čo požadujú, ale stále však nevidím nebezpečenstvo ba až hrozbu, ktorú prinášajú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dokonca to, že sa o týchto veciach hovorí viac, je do istej miery spôsobené práve západnou kresťanskou kultúrou.

Zamyslime sa. Nevychovávame aj my naše deti v tolerancii k akýmkoľvek menšinám? Či nie je dnes už otec vo výchove detí či starostlivosti o ne pomaly na úrovni matky, možno s výnimkou dojčenia. A nič z toho nie je zlé, dokonca si myslím, že sú to hodnoty, ktoré pramenia z kresťanskej náuky. A tak aj napriek neustálej snahe vidieť „ bubáka“ v gender či LGBT sa mi zdá, že by mal u ľudí prevládnuť zdravý rozum. A myslím si, že väčšina politikov Európy či na Slovensku zdravý rozum má, takže neverím v existenciu čierneho scenára sodomistickej Európy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prečo sa zúčastním referenda.

Referendum je na Slovensku mierne sprofanovaný inštitút zastupiteľskej demokracie. Každopádne je to ústavný, legitímny a mierumilovný spôsob vyjadrenia sa k problematike, ktorá trápi istú skupinu občanov. Jeho vyhláseniu predchádza vyzbieranie 400 tisíc podpisov. Preto ako občan mám povinnosť ísť vyjadriť svoj názor, či s jeho vyhlásením súhlasím alebo nie. V konečnom dôsledku je to otázka kresťanskej morálky a tam ma platiť nech tvoje ANO je ANO a tvoje NIE nech je NIE. Som presvedčený, že v tejto veci odpovedám akoby sa ma pýtal sám BOH a ja mu chcem odpovedať.

Prečo by sa referenda mali zúčastniť všetci

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Veľmi sa mi nepáči, že ľudia sú vyzývaný k neúčasti na referende. Dokonca sa mi zdá že niektorý si myslia, že neúspešné referendum bude ich víťazstvo. Pani a Dámy a aj politici to je veľký omyl. Nielen že je to podľa mňa pohŕdaním tejto inštitúcie a nikdy už nik nebude mat snahu to zmeniť, lebo vždy bude niekto môcť povedať, však netreba isť na referendum, veď aj vtedy iný vyžívali na neúčasť. A preto je povinnosťou aj tých čo chcú odpovedať v referende NIE, postaviť sa k tomu chlapsky a isť a využiť toto ústavné pravo a povedať NIE. A skôr ako opíjať sa klamlivou predstavou, že neúspešné referendum je vlastne víťazstvo odpovede NIE.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A na záver

Som katolík a nesúhlasím s tým, že nás strašia bubákom liberalizmu či dokonca Sodomie. Som presvedčený o tom, že Západ je stále najlepším miestom na život, pre slobodu človeka aj jeho náboženského presvedčenia. A stále je to najlepšie miesto pre život rodiny a výchovy deti v nej.

A zdá sa mi, že akosi strácame vieru v nás samých a je mi ľúto, že tato beznádej vychádza z tých ktorý by ju mali šíriť.

A ako katolík sa pred referendom modlím:“ Otče nie moja ale tvoja vola nech sa stane“.

Martin Simurda

Martin Simurda

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Pochádzam z Hornej Oravy a teraz už trvale žijem v Šamoríne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu