reklama

Naše malé radosti

Možno až dnes na obed som si uvedomil, čo všetko sa zmení, keď sa vám narodí dieťa. Ako obvykle som si bol dať na obed menu v blízkej reštaurácii. Nič by na tom nebolo čudné, až na to, že pri neďalekom stole sedela rodina s malým dieťaťom.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vtedy som si uvedomil, že ich prítomnosť mi vôbec nevadí, aj keď malé dieťa kričalo a behalo okolo ich stola a susedných stolov. Dokonca som sa prichytil ako ich nenápadne pozorujem a pritom sa usmievam. Ani som si neuvedomil, čo príchod mojej dcéry spôsobil, že stojím na druhej strane rieky a to, čoho som sa pred rokmi desil sa mi páči a tak trocha ma aj vzrušuje. A tak sa s manželkou radostne stretávame so známymi, ktorí tiež majú malú radosť doma a so záujmom si vymieňame skúsenosti, v nákupnom centre naháňam svoje dieťa, keď sa chcem najesť tak nakoniec skončím v nemenovanom fast foode, kde nie je problém s detskou stoličkou či zafajčenou reštauráciou, a keď idem na kávu, tak si ju veľmi nevychutnám a skôr sa venujem odháňaniu dieťaťa od susedného stola či od smetného koša. Ale nech to vyzerá akokoľvek nevábivo, je to momentálne to, čo ma najviac napĺňa šťastím a všetkým, ktorí o dieťati uvažujú a nebodaj majú pochybnosti odkazujem, že nič na svete sa nevyrovná úsmevu či objatiu Vášho dieťaťa.

Martin Simurda

Martin Simurda

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  25x

Pochádzam z Hornej Oravy a teraz už trvale žijem v Šamoríne. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu